| zondagmorgensurf |
| Gepost
door : edje
met ip: 82.172.124.*
Op: 11/03/2006 12:30 |
|
wie gaat er morgen surfen op de vlakte,volgens windguru moet het wel goed worden |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
Ramses met ip: 24.132.109.* Op: 11/04/2006 12:30 |
|
| Hallo Harold, Ik was zondag net voor jou het water uitgegaan. Ik heb wel lol gehad, maar had niet het idee dat het veel beter werd in de loop van de avond. Misschien een idee om elke week op het forum te posten wanneer waarschijnlijk de beste dagen zijn om te gaan? Via deze link (voor zover niet bekend) heb je wel een aardige voorspelling maar niet specifiek genoeg: http://tellingen.sudus.nl/ groet Ramses |
|
| Gepost door:
harold met ip: 213.93.116.* Op: 12/04/2006 14:17 |
|
| Hoi Ramses, Ik kende de site nog niet, ik zal hem eens een tijdje volgen, meestal houd ik windgoeroe, swell-line en de deining-gegevens op PIPODEKLOON bij, en voor dat ik vertrek kijk ik nog even op de actuele waterdata van rw.staat. Als de wind uit het zuiden of zw komt, ga ik liever naar scheveningen,op de Maasvlakte vind ik het dan echt niet zo goed. deze week wordt volgens mij zaterdag mooi surfen met een longboard op de vlakte, de 0,7 meter golven uit NNW, maken mooie piekjes. laag water om 9.30 uur is wel nodig.Misschien zondag ook nog surfable. Ben zelf lekker naar france, laat nog eens van je horen, CY IN THE WATHER, GOEIE SURF. HAROLD |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |