Slufter Surf

https://slufter.assele.com
ook effuh voorstellen
Gepost door : san marco,s met ip: 212.64.124*
Op: 07/01/2006 12:34
ik kom er al een poos op mv, niet vaak want t is voor mij een tering eind karren maar moet eerlijk zeggen dat ik het toch de mooiste spot van nl vind zeker wat zuidelijker van blokken super cleane barrels gehad en hoop er nog veel te krijgen veel variatie in golven op meters afstand van elkaar.

ik kom zelf uit curacao waar het natuurlijk totaal niet te vergelijken is met de golven hier moet eerlijk zeggen dat ik ze daar nog nooit zo mooi heb ziel breken als hier, heb daar 18 jaar gewoond en heb daar gesurft van 91 tot 98 toen cerhuisden we hier heen wegens studie in 98 zelf nog 1 keer esurft in scheveningen met een gehuurde suit t beviel me prima en kocht vlak daarna mn eigen zomer suit heb elke zomer wel daar in scheveningen gesurft saai en vaak niet echt goed maar verzette toch elk jaar onze grens en deze winter periode 05/06 word onze eerste winter surf wist ook nooit dat er zo,n verschill in een paar mm rubber zat heerlijk en als de zon schijnt zoals op zondag 18? dezember lijkt het net zomer maar goed ik samen met mn braziliaansee vriendin die ook surft en nog een maat uit curacao zullen jullie vaker vergezellen in het water we zijn immers altijd wel in voor een gezellige surf sesh hoop jullie gauw te zien weer in het water tot dan aloha

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: merijn met ip: 24.132.2*
Op: 07/01/2006 12:40
gezellig petje af als je dat water in curacao gewend ben en nu dat heerlijke koude water

Gepost door: san marco,s met ip: 212.64.124*
Op: 07/01/2006 13:09
ben er aardig aan gewend voel eigenlijk weinig met zo,n oneill psycho 2 5,3

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |