Slufter Surf

https://slufter.assele.com
surfdagen
Gepost door : Muilwijk met ip: 130.161.11*
Op: 06/12/2004 11:56
beste Surfers, ik ben een ontwerp aan het maken voor een eventueel surfreef maar vraag mij af hoeveel echte surfbare dagen er zijn op de slufterkust en bij de blokken. en hoeveel mensen er zijn op die dagen. hoeveel uur van de dag kan er dan gesurfd worden en hoe sterk is de stroming. als er iemand is die deze vragen voor mij kan beantwoorden hoor ik dat graag.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: wilco met ip: 82.92.207.*
Op: 07/12/2004 08:12
Hallo,

Ik surf altijd op maasvlakte en de laatste maanden heb ik gemiddeld 1 keer in de week wel kunnen surfen . Soms meer. Als je wilt zeker de afgelopen weken kan je er uren inblijven. Drie weken geleden op zondag heb ik er ingelegen van half negen in de ochtend tot half 2 middag. Even met een half uurtje pauze. Ook zijn er de laatste tijd toch gemiddeld wel een mannetje of 30 in het water te vinden.
De stroming is vooral sterk in de laatste 2 uur van het tij.
Na het dode tij keert de stroming. Richting is meestal zuid noord aan de kant meer noord zuid. Dit draait als het tij switched. Er is gewoon vaak te surfen op de vlakte. Zelf afgelopen vrijdag nog. Voorspellingen waren 80 cm. Dus je denkt dat zal wel niet veel zijn. Toen ik aankwam was het een meter gemiddeld soms een iets hoger setje. Maar helemaal windstil en met opkomend tij was het supersurfen. Zeker toen de zon er nog bij kwam en het net leek of je zweefde. En maar 3 man in het water. Dan weet je weer waar je voor leeft.

Succes, Wilco


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Out of range value for column 'id_b' at row 1